2014. február 14., péntek

Az erő legyen veled! - TRX kezdő 1. óra

 Már két héttel az óra előtt le kellett foglalnom a helyet, mivel annyira sikeres ez a tornaóra.
Előtte még csak fotókon láttam, hogy egy kötél segítségével no meg a testsúlyunkkal edzünk. ennél többet nem tudtam még róla, de ha már itt a Zsírzárlat Kollektíva, lehetőséget teremtett arra, hogy ezt is kipróbáljuk. Bejelentkezés, két héttel előre, várakozással eltöltött napok. No és mindenki azt mondja, hogy nagyon kemény, másnapra várható az izomláz - ha még eddig nem volt.
  Elég korán beértem a fürdőre, átöltözés, és irány a labirintus, hogy megközelítsem a TRX-nek helyet adó tornatermet, ahol egyszer már sikerült zsírégető tornán részt vennem. (Akkor a nagyon kedves Lívia tartotta az tornaórát, no de ez nem az én világom, kipróbáltam, köszönöm egyszer elég volt...sosem szerettem a testnevelés órákat az iskolában sem, inkább mentem egy hosszú gyalogtúrára, kerékpártúrára, mint hogy a zsámolyokon ugráljak, vagy talajgyakorlatokat végezzek.)
  A tornaterembe érve három hölggyel osztoztam a köteleken, no meg a trénerünkkel, a Kovács Gáborral. Egy kis bemelegítés, s lehetett nyomni, akarom mondani húzni a köteleket (nem tudom a szakszerű megnevezését). A mellettem álló hölgy félt attól, hogy elszakad, vagy kiszakad esetleg a falból a kötél, a maga 45 kilójával, én meg meg sem mertem szólalni, a magam - most már - 104 kilójával. Többféle gyakorlatot végeztünk, mind a saját testsúlyunkat használva. Figyelni kellett az egyensúlyra is, mert ha nem úgy tartotta ki magát az ember, akkor hamar kidőlt a sorból. :)
  A gyakorlatok egyszerűnek tűntek, bár lehet hogy én nem vittem bele minden energiámat, hogy teljesítsek. Aztán következtek a talajgyakorlatok. Lábakat kötélbe, hason a talajon, s a derekunkat felemelve, alkarunkon támaszkodva különféle gyakorlatokat kellett végezni. Na ott már volt izzadás, zsírégetés, pocak vagyis inkább hasizom erősítés! Kinek ami rendelkezésére állt.
  A gyakorlatok közötti fél perces szünetek voltak az erőgyűjtésre, ami néha elég sem volt, egy egy nehezebb kötelezés után.
  Közepesen fáradtam el az edzés után, tény, hogy sok volt az üzemszünet, vagyis talán most még nem tettem bele mindent, amit bírtam volna. Majd legközelebb! Mert bármennyire is nehéz volt a KEZDŐ TRX óra, azért még van pár alkalom ahol még fel fogok tűnni, nagyobb energiával, nagyobb tenni akarással. Minden kezdet nehéz. Én elkezdtem. NO és hol marad az izomláz? Nincs! Úgyhogy másnap mehetek is első órára az Oxygénben kipróbálni magamat a súlyzók alatt is, a Lenkovits Szabolcs segítségével. Az majd megérdemel egy másik bejegyzést a blogban...
  A lényeg: tessék felvenni a telefont, tárcsázni a fürdő fitnesz recepcióját a 95/523-661-es számon és bejelentkezni a legközelebbi TRX Kezdő órára! Mert ezt is ki kell próbálni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése