2014. január 23., csütörtök

Gondolatok a mérlegelésről… pillanatok egy másik fogyókúrás programról

  Mint a lenti képeken is látható, jó sok fotó készült rólam ekkor - igen én vagyok az abban a zöld pólóban, nagy pocakkal (még). Akkor léptem be először egy fitneszterem ajtaján, pedig már 2012. januárjában is rendelkeztem fitneszbérlettel a fürdőre, azonban mindig csak az úszómedencét használtam akkor.
  2012. márciusában  vettem részt egy országos fogyókúrás programban a Suzuki jóvoltából. Igen nem olvastad félre, ez volt a Váltson Most! nevet viselő program. Felhasználta az internet adta lehetőségeket, így aki jelentkezett az interneten, az e-mailban kapott táplálkozási tanácsokat. A fogyás során az edzéseket, mindenki úgy űzte, ahogy szerette volna, akkor amikor csak akarta. Otthon, fitneszteremben, kint a természetben, vagy bent az uszodában. Én az utóbbi mellett döntöttem, mivel mindig is szerettem az úszást, s ott volt a kezemben a feleségemtől karácsonyra kapott fineszbérletem a SárvárFürdőre. Már két hónapja hevert a fiókomba a bérletem mikor jelentkeztem a fent említette programra (bővebben: valtsonmost.hu). Első lépésként egy Suzuki autószalonba kellett mennem mérlegelésre. A program fő célja a kilogrammok lefaragása mellett a fő hangsúlyt a testzsírszázalékára helyezte. Tehát fogyhattam volna 10 kilót is, ha a testzsírom nem csökkent eléggé, akkor nem kerülhettem a 100 legeredményesebb közé! :)
   folyt köv...

1 megjegyzés: