2014. január 23., csütörtök

Nulladik napon az ellenpélda …

Aki valamelyest is ismer, tudja, hogy nekem aztán végkép nincs szükségem zsírzárlatra. Sőt inkább rám kellene pakolni vagy 5 kilo zsírt, 10 kilo izmot. Azt  hiszem azzal , már kiegyeznék.  Idén is útjára indult nálunk a Zsírzárlat, azaz a kollektív fogyókúrás csoport.  Támadt egy ötletem, hogy részt kellene venni , úgy mond ellenpéldaként. Szerencsére az ötletre a szervezők is vevők voltak, így hát belevágtam.  Így kezdődik az én kis történetem.


 Elöljáróban egy kis kortörténet. Alapvetően vékony testalkatom van, azt mondják a genetika és a finnyásságom verhetetlen kombinációjának eredménye.  Lényeg, a lényeg .... 26 évesen ciki 60 kg alatt lenni.

Hogy ezt hogy sikerült elérnem? Jó kérdés. 60 kg felett voltam, amikor befejeződött a ringen a szezon. Azóta szinte itthon vagyok, és a lótás-futás is kevesebb. Ergo, inkább híznom kellett volna. De lehet, hogy a napi fegyencedzés adta meg a kegyelemdöfést a testemnek. Elhatároztam, hogy megteszem a lépést, és jelentkezek a Zsírzárlatba, hogy legalább ellenőrzött körülmények között fogyjon az a kevés is belőlem, ami megmaradt.  Azaz szakemberek irányítják majd a testtömegnövelésem,  Jipjip. :)

 A nulladik napon,  az állapotfelmérés napján  58.8 kg voltam, és a testem ERR4-es zsírszázalékot tartalmazott. Olyan keveset, hogy gép még elemezni se tudta... Következő bevetés holnap, akkor kialakítjuk az edzéstervem, és remélem már a  héten belecsaphatok a lecsóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése